19 Mart 2014 Çarşamba

İlk kavga... ilk buluşma...

Herşey iyi giderken sevgilim (o.O biri sevgilim mi dedi?) güvensizliği beni üzüyor. Oysa ona karşı dürüstüm.
Durduk yerde gereksiz ima ya da sorular soruveyor. Ben de dün gece ona şok yaşatmak için onun beni üzdüğüne misilleme olması için bi cümle kurdum ve ilk kavgamız da geliverdi. Neyse ki çabuk atlattık. Nazara gelmekten korkuyordum kendi nazarımız değdi belki de...

Bu akşam yakınlarıma binbir yalan söyleyerek onunla buluştum. Hem de kan ter içinde kaldım. Ama beyimizin yoğun geçtiğini söylediği iş günü nedeniyle suratı ilk buluşma heyecanından uzaktı. Yine üzüldüm.
Yarın akşam kankam bize evini açıyor bakalım artık... Canımı doya doya koklayabileceğim.
Yaa çok seviyorum onu ama onun bu halleri üzüyor beni:((

2 yorum:

  1. ya hevesini kırmak istemem ama gerçekten seven insan zaman ayrırıyor yormuyor kırmıyor seni

    YanıtlaSil
  2. Gel bi kurşun dökeyim kazu sana :D nazarını kovalarız :D hatta blogger buluşmasına gel sana külçe kurşun eritcem :D

    YanıtlaSil

buraya yazdığın hurmalar gelir bigün tırmalar:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...