26 Ocak 2014 Pazar

Görsel Pazar İlavesi: OperadakiKAJU

Sevgili Tamagoşilerim, 2-3 oldu di mi yazmayalı. Hiç vaktim olmadı. Hoş sizin de umurunuzdaydı:P Ben kendimi ne zannediyorum ki? Hayır ne olmadığımı biliyorum en azından:)

Meşhur pazar yazımıza başlayalım ve çeşitli köşeler hazırlayalım.

Haftanın sitesi:

Bu köşede her Kat.ph sitesine girdiğimde otomatik olarak açılan www.vube.com dan sözedeyim. Ferçi bilen biliyordur ama benim gibi bi kaç kezban kalmıştır diye kısaca tanıtayım: her ay düzenlediği şarkı yarışmaları ile kullanıcılarına binlerce dolar dağıtan site. piyasa şarkılarından sıkıldıysanız çok güzel şarkıları, yeni yetenekleri dinleyebileceğiniz hoş bir yer.
hehe bu tanımı yazmak zoruma gitti gittim ekşi sözlükten kopyaladım. Sizler için Vube'dan şu şarkıyı seçtim. İçin için yananlara gelsin diyorum, sevdikleri için, Allah Allaaah! The Janes adlı grup acapella olarak söylemiş: BURN. Tıklayınız şu uzun şeyi oynasın muhahaha! =========== }

Haftanın yakuşuklusu:

Popüler kültürün oyunkurucularından Acun'un Survivor'ını hiç izlemem. Sadece adaylara bakarım. Adayların medyaya düşen fotoğraflarına sadece. Adayların genelde gay izleyicilerin göz zevkine hitap ettiğini geçen yıl da bahsetmiştim. Bu yıl da sizin için bi aday seçtim: Burak Gacemer. Burak  geçen yıl ki yarışmacı Larissa Gacemer'in kocasıymış. Acun zaten fazla uzağa gitmeyi pek sevmiyo nedense. Samet Güzel'i de seçmiş mesela ama onu yakuşuklu bulmadığımdan buraya koymayı tercih etmedim.


Haftanın benzerleri:
Böyle bi köşe açiim eğlenceli olur dedim.Bakın bu hafta kimleri seçtim. Ne dersiniz benziyorlar mı?

Haftanın dövmesi:

Haftanın gay videosu:
şu uzun şeyi tıklayalım yine : ======================= }

haydi iyi pazarlar sevgili Tamagoşilerim.

3 yorum:

  1. Dövme güzelmiş, düşünülebilir. Bu arada haftanın bisexuel videosu olmasın o? :)

    YanıtlaSil
  2. Hmmmm Burak Gacemer iyi bir seçimmiş ama benim Burak'ın tırnağı bile olamaz hah haaaa :)))

    YanıtlaSil
  3. Acun nasıl İzleyici toplayacagini iyi biliyor burak cidden iyiymiş

    Homofobik Acun un bizlere bir armağanı :))

    YanıtlaSil

buraya yazdığın hurmalar gelir bigün tırmalar:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...