22 Ocak 2014 Çarşamba

Channing Tatum Burak Özçivit'i döveeer

Ayucuğum takmış Burak'a... Yok şöyleymiş yok böyleymiş... Sana bi çift lafım var Ayucuk: Burak bu ayakları doğru yola gel. Bi kerem Tatum Özçivit'i döver. Hahhaaayy! Hemi de şeyiynen:)) Magic Mike güçleri var onun. Çıktı mı sahneye walla bi kere.

Dans desen onda...(Bknz Step Up) 

Aksiyon desen onda...(Bknz Beyaz Saray Düştü) 

Romantizm desen onda... (Bknz Aşk Yemini) 

Seksapalite desen onda... (Bknz Magic Mike) 
http://www.gaybiconnections.com/myimages/tatum2.jpg
Savaşçı...(Kartal) 

Beyefendilik desen onda...


Gay potansiyeli onda...

Sen ne konuşuyon hala:)))

Siz kimi beğeniyorsunuz?
Channing'i mi Burak'ı mı?

9 yorum:

  1. Bakar mısın şuna yaaaa Channing'in bin tane resmini koymuş, Burakçığımın tarihin tozlu sayfalarından nasıl bir resmini bulup koymuş. Burak öyle edepsiz pozlar vermeden de çok seksi bi kerem. Çocuğun kıçını başını açmasına gerek yok. Onun kaşı gözü yeter hah hayttttt.

    Hem ayrıca Channing Burakımı dövemez çünkü onun kafasını gözünü yarar pekmezini akıtırım :)))))

    Aaaaaaaa tutmayın beni önce Kazuya sonra Channinge dalayım...

    YanıtlaSil
  2. Channing ünlü olmadan önce striptizciymiş.
    Yanarımda yanarım daha önceleri striptiz cluplara gitmediğime yanarım, daha fazla konuşamıyacağım..

    YanıtlaSil
  3. Hadi hadi Channing'e dalmak istiyosun da beni meze ediyosun ayu. Çok seksi hadi itiraf et. Kebap yemediği için ağzı da kokmaz hem Burak gibi :)))

    YanıtlaSil
  4. Boleyn Boy wallaha mı layyn. Bak ben de istedim şimdi:)

    YanıtlaSil
  5. millet ovlan yarıştırıyoooo :D başımıza daş yapar bak :D

    YanıtlaSil
  6. Sonra neden gaylar kocalarımıza göz diktiler oluyor :D :D
    Valla Kazucum Ellen degeneres'da söylemişti <33333

    YanıtlaSil
  7. Ayucum ama kabul et. Bu onu ezer, geçer, bitirir...

    YanıtlaSil
  8. Kas sevmem ama yetenekli adamlara bayılırım Mesela havada bir kaç takla atan sporcuları, bisikletle ,kay kayla yeteneklerini gösteren gençleri daha ideal buluyorum

    YanıtlaSil

buraya yazdığın hurmalar gelir bigün tırmalar:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...