28 Aralık 2012 Cuma

bloguma nasıl ulaştın?/yihhuu uçuşa geçiyoruz

dikkat bu yazıdaki bazı ifadeler çok komik olabilir:
bir mindere oturman?n tahtan?n ?zerine oturmaktan daha ahat olman?n nedeni nedir ??/Abi bu ne sorudur, google amcanın da işi yok "onu bilmem ama siz bi kazu'nunkinin üstüne oturun dedi de oturmaya mı geldiniz arkadaş?
4
haluk piyes/hımmm sanırım daha çok haluk piyes resmi koymak lazım bloga. yoksa siz kız mısınız kız? üzgünüm kızlar ama biz onu gözümüzle yedik anam!
3
sekso manyak kızlar/anneeee! o ne lan? sen ne çeşit bi manyaksın oolum? bloguma gelme cırmalarım bak!
3
gay bugra gulsoy/hah ben de onu merak ediyodum. gel beraber araştıralım. film icabı öpüşmüş sahnede noolcak ki? normal bişi. ama ben yokladım "vermiyo" anam! :DD
2
ali pusat/bizim zamanımızda cin aliyi araştırırdık, şimdi ali pusat'a mı geldi sıra? size bişi diyceem: Ali Pusat, koyiiim de tur at! eki eki eki...
1
korpe santa klaus sekilleri/körpe santa klaus? hımm benim sakallar çok beyazlamadı daha bana gelin noel baba prezervatifim var, yeminlen bak:D
1
kız pipisi/Allah aşkına sen buldunsa göster! Ben de google'dan aratırdım ama sonra kendi bloguma düşüp büyük bir kısırdöngüde kaybolmak istemedim şimdi
1
murat boz kel/murat boz fodul versiyonu için tıklayınız: http://www.sdfadfas.com hem o şu an bi'  "paraf 'ına" bile sallamaz bizi
1
 
1
zac efron penıs kac cm?/niye sordun 19 cmden büyükse alabiliceem mi diye merak mı ediyosun? kol gibi oolum kol gibi! noooldu? tırstın mı?
1

26 Aralık 2012 Çarşamba

kazunun gör dediği

http://www.youtube.com/watch?v=3J_wc19YMgk
izleyin seveceksiniz. "bir gay filmi" diye kategorize etmek filme büyük haksızlık olur.

hayata inatla tutunma ve gerçek bir aşk öyküsü.

13 Aralık 2012 Perşembe

Ah "Bir Gay" g.tümü kaldırmayacaktın:P

Wuhuuu dedikodu dolu bende bebeksss... Bir gay kültür yumaam benim deyince yine bi konsere gidesim geldi:P (Yukarıya music player eklemeyi başardım. Yazıyı okumadan önce tıklayın)

Dün akşam yine konserdeydik. Işık Doğudan Yükselir sefonik parçasına hayran olduğum Atilla Özdemiroğlu kendi adına bir grup kurmuş: Atilla Özdemiroğlu Unplugged. İsminden de anlaşılacağı üzere akustik bir grup. Grupta bateri yok. Piyano, Kontrbas, Vokal ve hepsi Atilla Özdemiroğlu tarafından çalınan keman, yan flüt, viyolonsel ve xylephone.

Dur yaa ondan önce anlatmam gereken dedikodular var. Konser Trump Towers'taydı. Çok da kalabalık olmadı. Hatta üçte biri davetli idi. Bunlar arasında en dikkat çekeni elllbettekiiii Murathan Mungan'dı. Yanında da sevgilisi olduğunu tahmin ettiğim kısa boylu 30'lu yaşına yakın bir çocuk. Murathan çok yaşlanmış geldi gözüme:( Geliş sebebi Sezen'in son albümündeki sözlerini yazdığı ve Atilla'nın bestelediği Eskidendi parçası imiş onu sonra teşekkür kısmında anladık.

Efenim kimler vardı başkaa: Selçuk Yöndem ve bir türlü yakıştıramadığımız eşi, göz altları pazar torbasına dönmüş baykuş Mustafa Altıoklar, Atilla'nın hala daşş kızı Yaprak Özdemiroğlu(bi ara Cem Yılmaz'la çıkmıştı), Boyalı Direk'in Öykü'sü, filmlerini müziklediği Yavuz Turgul ve daha bir sürü çıkaramadığım ünlü...

İnce bacaklı-göbekli Selçuk Yöndem de pek uzun diil, Murathan da... Ama Altıoklar fit ve uzun duruyor. Yaprak bir tayt giymiş: pihuuuuwwww! sımsıkı popo. Öykü de ona keza. Ekranda ne kadar kilolu duruyor oysa.

Atilla (sanki babamın oğlu-bu ne laubalilikse:P) spot altında bir horon çalarak çıktı sahneye. Amaaa durun kemandan tulum sesi çıkardı resmen. Eğer sesi kaydedip buraya yükleseydim 10'unuzdan 9'u bu tulum derdi. (O 1 kişi dersten sonra odama gelsin-paravanın arkasına geçsin:P)

Sonra da güçlü sesiyle Cemre'yi ve arkadaşlarını çağırdı. Cemre'de fizik yerinde, ses gümbür gümbür ama artık tonmaister hatası mıdııır, kendi hatası mııı, mekanın akustik sorunu mu neredeyse kulaklarımızı kapattırdı. Kendisi İzmirli imiş. Zaten ses rengi de daha çok Aysun Kocatepe'ye benziyordu. Ama hiç detone olmadı. Caz gırtlağı var. İngilizce-Türkçe hatta türkü formundaki parçaları çok ustalıkla söyledi. Elbisesi siyah önü kısa arkası uzun, göğsünde pencere olan askılı bir şeydi.

Yalnız Dean Russel'dan , Sezen parçalarından, Ağır Roman'daki şarkılardan, Teyzem, Muhsin Bey gibi film müziklerinden, Neşat Ertaş'tan her türün altından başarıyla kalktılar.

Finalde alkıştan sonra geri geldiklerinde topluluk Arkadaş şarkısını istedi ama çok garip Cemre parçayı bilmiyordu. Çok enteresan geldi. Neyseki tüm salon hep bir ağızadan söyledik.

Ha bu arada Trump Towers karmakarışık. İtici bi yanı var. Zaten dükkanlar sinek avlıyordu. Tutmaz orası ben size sööliim. Kaçtım. İş güç dolu ben buraya girdim yazdım. Teallaaam yaa...

Son olarak Murathan'ın güzel güftesi ile kapatalım:
dileyen şuradan klibi açıp izlesin: www.youtube.com/watch?v=lOBV45ce2Rw

Hani erken inerdi karanlık
Hani yağmur yağardı inceden
Hani okuldan, işten dönerken
Işıklar yanardı evlerde
Hani ay herkese gülümserken
Mevsimler kimseyi dinlemezken
Hani çocuklar gibi zaman nedir bilmezken

Hani herkes arkadaş
Hani oyunlar sürerken
Hani çerçeveler boş
Hani körkütük sarhoş gençliğimizden
Hani şarkılar bizi henüz bu kadar incitmezken
Eskidendi, eskidendi, çok eskiden

Şimdi ay usul, yıldızlar eski
Hatıralar gökyüzü gibi
Gitmiyor üzerimizden
Geçen geçti
Geçen geçti
Hadi geceyi söndür kalbim
Şimdi uykusuzluk vakti
Gençlik de geceler gibi eskidendi

Hani herkes arkadaş
Hani oyunlar sürerken
Hani çerçeveler boş
Hani körkütük sarhoş gençliğimizden
Hani şarkılar bizi henüz bu kadar incitmezken
Eskidendi, eskidendi, çok eskiden

Hani herkes arkadaş
Hani oyunlar sürerken
Kimse bize ihanet etmemiş
Biz kimseyi aldatmamışken
Hani biz kimseye küsmemiş
Hani hiç kimse ölmemişken
Eskidendi,çok eskidendi

Söz: Murathan Mungan
Müzik: Atilla Özdemiroğlu

11 Aralık 2012 Salı

Ben neden böyleyim?


O Gay Ben De'ye mektup yazasım var. Neden böyleyim ben? Sabahın köründe evden çıkıp, gece vakti evine dönen, haftasonları ailesi dışında birileriyle görüşmeyen, hayatında gay bara gitmemiş, arkadaş çevresi olmayan biriyim ama içim neb'liim beyle fingir fingir.

İş yerinde gözlerim yemeğe indiğim anda yakuşuklu bebeğimi arar... Bi konsere giderim yine yakuşuklu herifleri keserim... Geceleri manhub'daki son yüklenenler bi ziyaret edilip, elleri öpülür... Romeoda kim bakmış, ne yazmış yoklamaları... Msnden kim online sorgulamalrı... Her gün bana günaydın diyen yakuşuklu (ve gay olduğumdan şüphe ettiğim) yeni arkadaşa kahve almaya giderken uğramalar, spor muhabbetine getirilip omuzlarına dokunmalar... Eleman görüşmesi yapıp en yakuşuklusunu işe almalar... vs... vs... (He walla yarın başlayacak. Başlayacak da ben ona iş öğretiim derken ne diyceemi unuturum lan:D)

Acabaağğ diyorum, rutin ve yoğun bir hayat yaşadığım için mi libidom bu kadar yüğğksek lan? Bu neyin kaçışı? Mesela kitap ve film delisiyim. Film izlerken bi yandan hop arka planda romeoyu açıveriyorum. Ya da kitap okurken. Zor walla arkadaş böyle yaşamak ama illa iki işi bi arada yapıcaam.

Bu arada rejime başladım ya yalan oldu. Ama üzülmeyin bu sefer spora başladım. Dambıllarımla her akşam çalışıyorum. Bu kez harbiden Haplo'ya elleticeem kendimi. Hatta gösterip verebilirim de:P Haa dün akşam sporun üstüne ilk kez 20 dakika yoga yaptım. Acaip rahatlatıcı. Meğer ipad'de yoga application'ı varmış ya lem. Acaip mutlu oluyorum spordan sonra. Yaptıkça da yapasım geliyor.

Yeni biriyle yazışmaya başladım. Anlatırım bi ara.

Yarın akşam Atilla Özdemiroğlu'na gidiyoruz. Her telden çalacakmış. Beklerim gelen olursa. Geçen cuma akşamı da Zubin Mehta yönetiminde Floransa Flarmoni Orkestrasını ve Süher-Güher kardeşleri izlemiştim. Pazar günü ise Nermin Bezmen'in köşe yazısında "The waltz is go on" adlı eserin Anthony Hopkins tarafından bestelendiğini hatta kendüsünün bir kaç filmin müziğini yaptığını okudum. Youyube'a girip de baktığımda bir de ne göreyim: benim biricik adamım Andre Rieu (Hollandalıdır kendisi ve hala daaşşş gibidir) yorumlamamış mı eserini. Hatta bir de CD yapmış. Sabahları hemen her gün Andre Rieu dinliyorum. Pazar günü tüm gün onu izledim youtube'da. Klasik müziğe düşkün olanlara tavsiye ederim.

Kaç gündür bunları yazmayı kafamda kuruyordum ama çok yoğunum arkadaşlar. Yeni eleman almakta insan kaynakları gevşek davranınca işler başa düştü. Tuvalete zor gidiyorum walla. Zaten bol su içmekten pisuvarla kanka olmuşum. Neyse ki yanıma bi arkadaş geliveriyor da orgazmik işmemi yapıyorum. Puhaha!

Aaa çenem düştü. Yeter laynn! Dağılın bakiim! Dur size bi foto buliim.

4 Aralık 2012 Salı

Kandırdım ya lan sizi ben:D


Dün akşam tam "arabalı servise" binecekken gitmedim ona "işim çıktı gelemeyeceğim" dedim. Çünküüü hiç ummadığım birinden bir mesaj geldi. E benim de ne yalan söyleyim yıllardır peşinde olduğum biriydi. Ah yerim ben onu ya! Çok temiz bir çocuk. Velakin sevgilisi var. Benle boynuzladı adamceyizi:(

Ama hem çok iyi ağırladı hem de "işini" bilen biri:D Nasıl titiz. Evi çiçek gibi. Hatta yeni gelin evi gibi:DDD Orgazmın üstüne dujjj ve tatlı ikramı da var puhahaha:DD

Demem o ki: her eve lazım:D

3 Aralık 2012 Pazartesi

Bursalı da değilim ama:P

Diyarbakırlı gey fıkrasını biliyorsunuzdur.
"aynı semtlerde yaşayan iki ibne varmış bunlar birgün birbirlerine misafirliğe giderler.bu ibnelerin biri bursalı diğeri diyarbakırlıymış.bursalı sorar diyarbakırlıya ya tatlım sizin diyarbakırda bu işi nasıl yaparlar die.diyarbakırlı başlar anlatmaya bizi evden aliyler ormana götürüyler zorla arkadan sikiyler isleri bittikten sonra bizleri orada bırakıp gidiyler demiş.sonra diyarbakırlı bursalıya sorar ya gardaş sizin orda bu işi nasıl yapiyler die.bursalı başlar anlatmaya telefonumuzu alıyorlar randevu istiyorlar özel arabalarıyla aldırıyorlar lüx otellere götürüp en güzel odalarda işlerini bitirdikten sonra yeniden buluşmak üzere teşekkür edip evlerimize kadar bırakıyorlar demiş.diyarbakırlı derin bi of çeker.bursalı sorar ne odu diyarbakırlı kardeş diye.diyarbakırlı cevaplar SİZİN ORDAKİ İMKANLAR BİZİM DİYARBAKIRDA OLSAYDI DİYARBAKIRIN ALAYI İBNE OLURDU"

O misal, geçen pazartesi biri ile tanıştım, arabasıyla aldı götürdü, ağırladı geri bıraktı. Yaşıtım olanlara ilgim fazla yoktur ama bu oldukça fitti. Ofisi güzel döşenmişti. Kendi çektiği fotolarla donanmıştı duvarlar. Masaj yağlarıyla sırtıma masaj yapması filan da cabası. takdir ettim abiyi. Bu akşam tarih tekerrür edecek. Böyle yaparsa şımarırım ama beeen:P

Bi de ben çok mutluyum yaw. Spora başladım. Acı yoksa kas da yok deyip ağırlık basıyorum. Korkun benden ülennnn! o baklavalar çıkıcek:P

Hafta sonu 2 kitap bitirdim. 3 de film izledim. Annemi Öldürdüm filmi idi biri. Tavsiye eden arkadaşımı m öpüyore ve kaçıyore. (Elemanlardan biri istifa etti, işler bana kaldı çok yoğunum)

Ropörtaj yapmak isteyen var mı?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...