30 Kasım 2012 Cuma

"Grup seksin en kötü yönü. orgazm olduktan sonra duramaman" Pistis ve Janus



















PİSTİS VE JANUS, Doğan görünümlü Şahin demektir. İki yüzü vardır yani. Çıtı pıtı, hanım hanımcık görünse de siz onu süzerken çoktan midenize yumruğu yemiş ya da bi tarafınızı elletmişsinizdir. El atar, dil atar, kaslısını bulunca göbek atar. Her şey yapar. PİSTİS tarafı özellikle çok pistir. JANUS tarafı fanüste yaşattığı tarafıdır herkese göstermez. Gösterdiklerine ise verir. Verince de üzülmez övünür.
PİSTİS’im ve JANUS’umun sikkedeki görüntüsüne bakarsanız baltalıdır. Kısaca Zeyna da diyebileceğimiz bu son derece dişi şahsiyetle ropörtaj yapmazsam olmazdı. Gelgelelim ben geciktikçe beni tehdit etmeler, ellemeler, dillemeler şeyy abartmiim azarlamalar başladı. E ben de aldım yakışıklı kameramanımı gittim evine.
(OK: Operadaki Kazulet PVJ: Pistis ve Janus)
OK: En iyi yüzünü ve en kötü yüzünü göster hadi bize. Kötü yüzünü göstermek göt ister ama o göt sende var biliyorum. Nihoha!
PVJ: (kahkahalar) iki tarafımda çok uçlarda yaşıyorum
  kötü tarafımdan başlarsak kötü olduğu an  çok kötü ben bile bazen içimdeki kötülükten korkuyorum lakin o kötü tarafımı çıkarmanız içi çok çok çok uğraşmalısınız (en son 4 sene evvel çıktı). çünkü insan üstü bir sabrım var lakin çıkardığınız an ülke değiştirseniz iyi olur:):) buda benim en sevmediğim tarafım çok hırslıyım seneler geçsede o intikamı mutlaka alırım. bu hırs bana çok zarar verdi evet bir taraftan istediğim herşeyi elde ettim ama bana zararı çok oldu şu sıra meditasyonla bunu aşmaya çalışıyorum
iyi tarafımda fazla iyi safın teki sevgi gösterdiğiniz anda evin anahtarını verecek kadar açta aslında bunların dışında en önemlisi vijdanlı
OK: Genetik mirasının üzerine neler koydun da sen oldun?
PVJ: benim ailem anne tarafım trakya baba tarafım istanbul rumlarından genlerimde iki kültürü taşıyorum. babamdan kişisel olarak hiç birşey almadım çünkü aynı evde olsakta hiç iletişimimiz yok ama theodara teyzem katina teyzemden damak zevkimi almışım rüyamda bile yemek yiyen bir insanım. annemden deliliğimi çılgınlığımı almışım kadın hala 54 yaşında paraşütle atlayacağım diye tutturuyor. üstüne nemi ekledim pistis ve janusu  biri sadakat ve vefa tanrıçası biri ise insanların iki yüzlü olduğunu anlatan  iyi ve kötüyü temsil eden janus her insanın içinde bunlar var kabul edelim bende bunları koyarak ben oldum
OK: Nedir bu film tutkusu? Filmlere neden saklanıyorsun? Orada daha mı özgür yaşıyorsun? Başka kimliklerle birleşmek hoşuna mı gidiyor? Sonsuzluğu mu yakalıyorsun?
PVJ:aslında doğruyu söylemek gerekirse zevk ve eğlence dışında içsel bir saklanma var hayalimin yansıması olarak görüyorum filmleri, birde hep kendi benliğimden birşeyler buluyorum onlarda bir nevi kendi kendime yüzleşme diyebiliriz tabi her filmde değil
OK: Hiç senaryo geçiyor mu içiden? Ne üzerine olur çekresen?
PVJ: bana göre aşk dram vs çok fazla var hatta orta malı hepsi
eğer bir film çekeceksem bu kesinlikle objektif siyasal bir film olur özellikle türkiyenin yakın tarihi gerçekleri korkmadan göstereceğim bir film  ama senaryo yazabilecek kabiliyette değilim
OK: Terkos Pasajı mı İstinyepark mı?
PVJ: C: hepsi ruh halime bağlı aslında bazen çok lüks istiyorum bazen sokakta yatmak
OK: Görmek istediğin ülkeler arasında ilk neresi var? Görsel güzellik mi, yaşam tarzı mı, erkeklerinin ve kadınlarının güzelliği mi seni çeken?
PVJ: en başta afrika ve sahra çölü sonra barselona, avustralya, çin, hindistan, ve madagaskar. seçim yaparken tabikide görselliği, güzelliği, tarihi dokuları bunlar beni için önemli.
bir kadın bir erkek için ülke değiştircek hali yok en kötüsü canım yabancı birini çektiğinde basar sultanahmete giderim :):):)
OK: Issız adaya düşerken aşağıdakilerden hangi üçlüyü alırsın?
a)orkid, prezervatif, dildo
b)beyaz, zenci, Çinli
c)mazhar, fuat, özkan
d)kitap,fotoğraf makinesi, düdüklü tencere
PVJ: abi sen ortaya karışık yap adayı donat:):)
OK: Hangi devirde yaşasan ne olurdun? Öyle olmadığın ne malum?
PVJ: antik yunanda ve büyük roma döneminde yaşamak isterdim kesinlikle bir felsefeci yada gene sanatcı olurdum çünkü bu dönemler beni çok çekiyor o yüzden en önceki hayatımda ne olduğumu çok merak ediyorum
OK: Noktalı yerleri doldur bakalım:
Grup seksin en kötü yönü. orgazm olduktan sonra duramaman:)
yazarsam sırf isim okursunuz.:D nü fotoğrafını çekebilmek için Rocco Siffredi’ye bi kere verirdim.
Bir hatuna aşık olunca..sahipleniciyimdir sevgi ile boğarım,  bir erkeğe aşık olunca..şevhetli kadın ama annelik iç güdülerimde hemen çıkar biraz aptalı oynayan bir kadın oluveririm
En sevdiğim film doktor jivago dur.
Ama beni en iyi anlatan film karakteri......guguk kuşundaki mcmurphy karakteri  ve barselona barselonadaki juan antonio.............dir.
..
yapay zeka, bisiklet hırsızları, babam ve oğlum, kör nokta, schindler'in listesi canım kardeşim  ....filminde ağladığımı bilirim.
terminatör 2 :):):)filmini küçükken izlediğimde çok etkilenmiştim, sonra bi daha izledim kendime şaştım.
Kazu’Nun en dikkat çeken yanı..sexyy cooll ve içten
Fotoğraf makinem...., leica m9, nikon d5000..leica x2 ve klasik zenitdir.
O değil de bazen ..çizgi film karakteri... olmak isterdim a.q.
Hayatta hiç giymeyeceğim bir şey varsa o da... çarşaf dır
OK: Şimdi de doğru/yanlış soruları:
Aynaya bakmaya bayılıyorum D
Kıvrak zekayı üçgen vücuda tercih ederim. D
İyi sevişeni üçgen vücutlu anguta tercih ederim. D
Bir kadın erojen bölgelerimi daha iyi bilir.D
Fetişistleri anlamıyorum Y
Aslında ben de fetişist sayılırım/Y
Sadece kırmızı renk tahrik edicidir Y
OK: Yaşadıklarından ders aldığına inanıyor musun?
PVJ:  yaşadığım nefes aldığım her an bende tesadüflere inanmam herşeyin bir sebebi vardır
OK: Spermatik ne işe yarar?
PVJ:  o ne yeniyormu??? :)
OK: Ne yaparken ne müzik tercih edersin?
a)kitap okurken:
b)sevişirken
c)çalışırken
d)yürürken
PVJ: YÜRÜRKEN-SEVİŞİRKEN- KİTAP OKURKEN
OK: Orgazm taklidi yaptın mı hiç? Niye?
PVJ: çooook ama sevdiğim  kişilere gönlü kırmasın diye özellikle erkekler bunu gerçekten sorun haline getiriyor sonrasında uğraşacağıma rolumu yaparım biter gider
OK: Şu starlardan kiminle ne yapmış olmayı isterdin? Seç beğen al 100 TL
a)M. Jackson
b)M.Monroe
c)A.Hepburn
d)U.Heparı
PVJ:hepsi için 100 e anlaşalım üstünü bir şekil tamamlarız baby::):):):):):):):):):):) maksat vicudum alışsın pardon ayağım :)
 en baştaaaaaaaaaaaaaaaa audrey hepburn sabaha kadar fotoğraflarını çekmek isterdim bu kadar duru bir kadın offf offf:):)
marilyn monroe ile  5 çayı içmek isterdim
michael jackson ile sivri sinek ısırığı gibi olan göğüslerimi estetikçisine yaptırması için yalvarırdım

26 Kasım 2012 Pazartesi

Film manyaa yaptılar beni

Cumartesi pek bi kültür doldum. Sinema-resim gergisi-kitap...
Önce Contemprorary Istanbul 2012'den bahsedeyim.
7 yıldır (yanılmıyorsam) Lütfi Kırdar’da düzenlenen çağdaş ressamlar sergisinde birçok yabancı galerinin yanı sıra Türkiye’nin önde gelen 45 çağdaş sanat galerisi de burada yer alıyor.
İlgimi çekenlerden bahsedecek olursam Andy Warhol'un Lisa Minelli popart eseri,
Kirill Chelushkin'in  Guys argued and fought'u

Dün izlediğim filmler de şöyle:
Köpek Dişi: (EN BEĞENDİĞİM FİLM BU OLDU) 3 çocuğunu kendilerini terketmesinler diye okula göndermeden 30 yaşına kadar bir evde büyüten ailenin dramı.
Baskın: Yılın aksiyon filmi diye lanse edildi. Aksiyondan kusasım geldi kapattım yarısında.
Davetsiz: Emily Browling için izlediğim bir film. Büyük beklentim yoktu ama final sürprizdi.
The Cold Light of Day: Haftasonuna ailesini ziyarete gelen çocuk, karaya çıkıp geri döndüğünde tekne ve ailesi yoktur. Çünkü babası (Bruce Willis)...
The Dinosour Project: Format kalıplaşmış artık ama dinazorlar da çok hızlı, çok sahici ve çok sevimliler.

20 Kasım 2012 Salı

Kendimi unutmadan getirdim ama kalbim Akdenizde kaldı

Antalya maceramı anlatayım size kuzucuklar.

Pek öyle İstanbul dışında olmazdı bizim toplantılar ama ne hikmetse bööle bi atraksiyon yapaları gelmiş. E madem heves etmiş yavrucaklar kırmiim, katıliim dedim. Potansiyel olayları hayal ederek. Cuma günü öğlen çıktık bankadan. Servisle havaalanına giderken yanımda arkadaşım vardı, şimdi kitap okursam alınır filan, ayıp olmasın diye kitabımı koltuk arkasındaki fileye koydum. Koyarken de dedim ama ben bunu burada unuturum diye. İndik bagaj telaşına düştüm. İçeri girdik güvenlikten geçerken soyunduk. Gittik check-ini yaptırdık bi baktım cep telefonu yok. Neyseki daha 5 dakika oldu. Arkadaşım çaldırdı ki güvenlik noktasındaki polis abiler el koymuş. Gittim yakışıklı olan marka sordu aldım. Ama keşke telefon yerine başka şey verseydi:P

Hemen giriş yaptık bekleme salonuna. Gittik oturduk banka. Anaaa kitap yok. Şimdi ben ne yaparım 1.5 saat. Dedim ben Antalya'ya gidinceye kadar çırılçıplak kalacaam ha! Neyse arkadaşlarla kakarakikiri yaptık.
Uçakta da yanıma bir bayan düştü. Ben hemen herkesle telefonda konuşuyorum ama bir çoğunun yüzünü bilmediğim için klasik olarak karşılıklı "siz neredendi" diye sorar sonra "aaaaa o siz misiniz" benzeri bi gelişmeyle sarılır koklaşırdık. Doğal olarak yanımdaki bayana "nerdendi" dedim. "Edirne" demez mi?  Ne var bunda diyeceksiniz, e Edirne'de şube yok. Anında çakozladım olayı. "Ha siz bankacı diilsiniiiz" dedim. Özür mözür, derken Nöroloji Kongresi için gidiyormuş.

Neyse indik Antalya'ya asıl zevkli kısmı ondan sonra başladı. Çünkü çoktan out olduğum gay arkadaşımla (Solucan diyeyim) 3 gün boyunca dedikodu yaptık, adam kestik, not verdik, kuyruk salladık, salya akıttık, hava attık, içtik, dans ettik, anılarımızı anlattık, fitnessa gittik... Bu ibne o kadar ballı ki en güzel odayı vermişler. Odada meyve tabağı mı istersin , çikolata tabağı mı... Manzara hele... 3 tarafı da balkon. Huh yani... Adi herif kime verdiyse artık burayı almak için:P Üstelik oda arkadaşı da başka odada kaldı. Heeeç kıskanmadım:P Çünkü erkek diye delirdi ama kimseleri atamadı odaya. Oh olsun. Niye insan iş ortamında fena kasıyo kendini. (Haa tabii daha beter azdı döndüğümüz akşama 3 kişi ayarladı herif yaa. Whatsup trafiği karışıktı. Artık cebi elinin uzantısı olmuş:D) Bu arada bizimki 8 aydır spor yapıyo, solucanlık filan kalmamış. Boy da var. Peeehh! Gelgelelim böyle bi çocuk nası kırolara bakar aklım almadı. Düzgün tipler zerre kadar ilgilendirmiyo. Doğulu olacakmış. Neyse ki böylece çok kavga etmedik paylaşırken:DDDDD


Abi, bankacılar niye 30larına varmadan evlenip göbekleniyolar yaaa... İçlerinden gideri olanları ayırdık ve yoklamalarımızı çektik. Ama tık yok. Bi tanesi var "Clark Kent" dedik ona anam bi coool bi cool. Coolum girsin sana Clark (Tercümesi: erişemedim ya ciğere:P) Ama herif daşşş bildiin. 35-40 arası. Hafif kır saçlar, kılsız ama yapılı göğüs, 3gen fücut. Bööööööööööğğğ. (Neyse ki adamın gözüne bakılıp diskoda dans edildi ve ertesi gün adam gelip elini sıktı) O diil adam diskoda bile kokteyl pozisyonunda sadece diz salladı yaa...

Diğer abimiz ise (benim eski mesai arkadaşım) yağ oranı 14 diyim orospu olan anlar:DDDD Ona da "Obama" diyelim. Onun facebook'ta çıplak resmini görmüştüm zaten yıllar önce, çıplak gözle görmek ve dokunmak ise müthişti. Biz havuzda kız arkadaşlar konuşurken Obama yüzüyordu geçerken popomu sıkmasın mı:D Durun boşa heyecanlanmayın. Çok samimi olduğumuz için sıradan hetoro dokunuşu. Obamayla son gün sabah 10dan 14'e kadar çıkmadık havuzdan. Bi ara sauna, fin hamamı da yaptık hatta. Canım benim yaa... Çok severim onu. 2 yıl birlikte çalışmıştık. Adamın dibidir. (Keşke bisex olsaydı:(( )

Bi de "turanj" vardı sahi. Buna coollukta kimse yaklaşamaz. Sanki o ateş biz pervane:D Bi de "Ferhunde'nin patronu" var benim eski müdürüm. Hızlı çapkın. Ama homofobik işte.

İlk akşam yemekten önce yüzdük. Gece kırmızı şarap, baileys, bacardi, 5 tane tekila shut'la kapadım. Ama disko boştu tat vermedi. Ertesi sabah fitnessdan  sonra toplantılar ve 5.30'da yine havuz. Şansımıza zaten hava çok güzel, adamlar açık havuzu da ısıtmışlar. Jakuzi makuzi filan. Ooooh mayıştım. Gece yemeğe sanatçı çağırmışlar. Kim demeyin gereksiz bi tip ama coşturdu mu? Eveet. Kazunuz oynadı mı? Eveet. Millet gelip tebrik etti mi? Eveeett! Diskoya gidince hepten kudurdum. Bağlı olduğum GMY'nin aklı şaştı. Herkese gösterdi. Tam 5 saat oturmadan dans ettim. Gay turistler de vardı ama deli deliyi görünce sopasını saklar ya, hiç bakmadım. Aaa sahi ben ne yaptım. Çok zor bişey benim için ama ufak bi denemeydi başardım. Soyunma odasında spordan sonra çırılçıplak soyundum. Ama ne zormuş lan. Benim gibi abaza soyunursa dakkasında tahrik oluyo. Bayrak direğimi göstermedim ama 50'Lik bi turist abime popomu göstermiş oldum:DDD Aman turist nasılsa dedim. Ülkemizin tarihi ve kültürelyerlerini görmeye gelmemiş mi sonuçta:D Tarihse tarih kültürse kültür, hepsi mevcut:DDDDDD

Neyse fazla uzattım ama oda arkadaşımı anlatmadım. "Polar bear" mı desem "Sibirya Kurdu" mu bilemedim.Ama kıllı değildi. Vücut tipi olarak Rus göbeği yani. Adam 1,85 ve 130 kilo Cadde'de yaşayan tam bir Rus tipli. Kocaman bira göbeği, ince bacaklar ve mavi gözler.  Bendeki de şans yani:(((




16 Kasım 2012 Cuma

Ve.. olanlar oldu!


YAŞAYAN EN SEKSİ ERKEK SEÇİLMİŞ ADAMIM



GÖZÜ DOYMAYAN VARSA DİĞER ADAYLARA DA BAKSIN:
http://popgoesmyculture.com/sexiest-man-alive-channing-tatum/

3 GÜN ANTALYA'DAYIM ARKADAŞLAR. GELİNCE MACERALARIMI ANLATIRIM. GİDİİM DE ŞU TİTANİC OTELİ Bİ BATIRİİM. WUHUUUUUUUUU!

14 Kasım 2012 Çarşamba

bi kere verilir...

Aşağıdaki şahsiyet Saadettin Saran oluyor. Hülya yedi yedi bıraktı adam hala taş gibi. Veresi olanlar sıraya girsin:))) Maykıl Felps'te yok lan bööle bi vücut. OMG! ve hay AMQ:DDD
Haber: Sadettin Saran'dan Çifte RekorSadettin Sarandan çifte rekorHülya’yı seviyorum böyle de devam edecekHülya’yı seviyorum böyle de devam edecekHülya’yı seviyorum böyle de devam edecek
Diğer Sporlar-Yüzmede 6 rekor birden


veeeee yılın Men At Play adayı:

12 Kasım 2012 Pazartesi

İletişemiyorum:(

Evde 5 gündür internet yok. Cep telefonum da 5. kez arızalandı. Tamire gitti. Kapsam dışındayım dostlar. Çıldırıcaam:(

9 Kasım 2012 Cuma

Kuzey ve Güney

Bugünkü postumuz kuzey postunda güney:D Dün toplantıda sıkıntıyla gizli saklı çizdim:P

8 Kasım 2012 Perşembe

İşeyenler kaça ayrılır?

Bugün yeni post üretmek yerine 2010'da yazdığım bi postu paylaşayım sizlerle dedim.
1)PİSUVARA İŞEYEMEYENLER: Utangaç, ince düşünceli ve sevimlidirler. Annelerine düşkündürler. Yaşları ilerlediği halde kocaman birer çocuk olduklarını anlarsınız. Onca boş pisuvar varken ille de kapalı wc'de sıra bekler, 2 dakikada çıkarlar. Çok utangaç olanları, büyük için girdi zannetsinler diye içeride fazla beklerken, sırada bekleyen gerçek ihtiyaç sahipleri için üzülürler. Mükemmeliyetçi yapılarıya işyerindeki işlere atlarlar.
2)PİSUVARA İŞEMEYENLER: Dindar, titiz ve tutucudurlar. Kapalı wc'ye girerken paçalarını sıvayanlar da vardır. Titiz olanları üzerine sıçramasından, kokudan tiksinirken, kapalı tuvaletin kulpunu bilekleriyle açar. El yazıları güzeldir, sorumluk sahibi ve tertiplidirler. Tuvalete sol ayaklar girmek konusunda farkındalıkları gelişmiştir. Çok okurlar.
3)KRAVATINI OMZUNA ATANLAR: Aykırı, fazla pimpirikli ve kendini beğenmişlerdir. Hem sıçrayacak/buharlaşacak idrardan çekinirler hem de özledikleri küçük arkadaşlarını görmeyi severler. Ama kravatını indirmeyi unutanları en tatlılarıdır. Ağır kanlıdırlar. İşlerini ustalıkla ama ağırdan yaparlar. Bir ağırlıkları vardır. Öncesinde ve sonrasında pisuvarın sifon butonuna basarlar.
4)PANTOLUNUN TÜM DÜĞMELERİNİ ÇÖZENLER: Bunların niye öylesi açılıp saçıldıklarını anlayabilmek olası değildir. Ya teşhircilik yada açılan bellerini, fanilarını tekrar donlarının içine sokmayı amaçladıklarını varsayıyorum. Özgüvenleri tamdır, utanmazlar. Ama arsız da değillerdir. İşleri bitince duvara dönüp pantolonlarını dizlerine indirerek seramoniyi tamamlarlar.
5)KOLUNU DUVARA YA DA SEPERATÖRE DAYAYANLAR: İzlendiklerinin farkındalardır bal gibi. İşemek eziyet verici bir şey olmalı, belki de prostatları var. Çok uzun işediklerinden, 1 dakikalık saygı duruşu gibi duvara bakar, duvarın derinliklerinden anlam çıkarırlar. Göbekli olanları baş hizasında dayanarak göbeğinin altından ufaklığı görmek için çabalar. Genelde gözlüklüdürler. İşerken gözlüklerini başlarına takan modelleri de vardır.
6)SOHBET EDENLER: Sosyaldirler. Şakacı, arsızdırlar. Liderlik özellikleri gelişmiştir. Espirili ve hızlı bir şekilde içeri dalıp, sohbetlerine devam ederler. İçerideki yabancıları yok sayacak kadar ezici varlıklarını açık bir espiri veya arkadaşlarının ufaklığı ile ilgili yorumlarla taçlandırırlar. Eğer yanlarında arkadaşı yoksa cep telefonlarıyla konuşurlar. Konuşmakla kalmayıp karşı tarafa canlı yayın yapar, eylemlerini açıklarlar. Şeffaftırlar. Öyle ki gaz çıkarmak için kendilerini zorlayıp hayvan gibi güler ve güldürürler. Espiri seviyeleri düşüktür.
7) GÜRÜLTÜCÜLER: Maceraperesttirler. Çocuksu ve dinamiktirler. Kendilerinden önce pisuvara düşmüş bir sinek, izmarit ya da naftalin tabletini hareket ettirmeye odaklanmışlardır. İşlerini de bir oyuna dönüştürdükleri zaman başarılı olurlar. Aceleci ve meraklıdırlar. Müzik kulakları vardır. Neşeli bir parçayı mırıldanarak veya ıslıkla söylerler. Dalgındırlar.
8)EN KÖŞEDEKİ PİSUVARA, YAN DÖNEREK İŞEYENLER:Korkak, paranoyak ve kincilerdir. Pisuvara işeyemeyenlerin bir üst jenerasyonudurlar. Detaycı ve içten pazarlıklıdırlar. Tuvalete girdikleri anda optimum pisuvarı bulmakta zorlanmazlar.
9) TÜKÜRENLER: Pisuvar karşısına geçince evvela tükürürler. Bu yapmak zorunda oldukları eylemi aşağılamak için geliştirdikleri bir ritüeldir. Farkında değillerdir bile. Alışkanlıklarına bağlı, klasik düşüncelidirler. Dilleri ağırdır.
10) AVCILAR: Pisuvardayken önleri hariç her yere bakarlar. Bitse de gitsek modundadırlar. Araştırmacı ve meraklıdırlar. Duvardaki yazılar, reklam panoları, yandaki pencere hemen ilgilerini çeker. Tanıdık gözlerle kesişmeye çalışır "naber?" gibi bakış atarlar.

7 Kasım 2012 Çarşamba

Kitap ayracı önerileri-1 (KAJU SİNİR POCELERİ)

Ayraçları çok severim.

Size değişik ayraçlar tarif edeceğim. Bunları kendimiz yapacağız.

İlk ayracımız:

1 adet çizilmiş müzik veya film cdsi alınır

Uygun bir şekilde kırılır veya kesilir












Eğer benim gibi sakar iseniz Göksel'in CD'sinin üzerine oturup kırabilirsiniz.
İş te size özgün bir ayraç:

Diğer ayracımız apartmana girerken posta kutumuzdan aldığımız elektrik veya su faturası. Fatura sürekli ayraç olarak kullanılır ve son ödeme tarihi de atlanmamış olur.

6 Kasım 2012 Salı

SKYFALL'a gitmek için 10 bahane

Skyfall'a neden gidelim?

1- İstanbul'u dünyaya nasıl tanıttıklarını görmek için
2- Adel'in müthiş Skyfall yorumunu duymak için
3- Klasikleşmiş Bond açılış sahnesini görmek için
4- Javier Bardem'in nasıl İngiliz aksanıyla konuştuğunu ve gay imajıyla döktürdüğünü görmek için
5- Bond'un seviştiği 2 hatunu görmek için
6- Şangay'ın muhteşem gece görüntüsünü görmek için
7- Evinizde silah yoksa düşmanlarınızdan nasıl korunacağınızı öğrenmek için
8- Cüneyt Arkın'a fırsat verilseydi neler yapardı karşılaştırmak için
9- Daniel Craig'in yarı çıplak halini görmek için
10- Sinemada izlemesi daha sevkli olduğu için

3 Kasım 2012 Cumartesi

"Hepimiz birer vida ama birbirimizin tornavidasıyız."

Umayin hızlı davranmış, ben de bir iki kelam edeyim bari.
Benim için büyük tabulardan biri idi blogger buluşması.
Ama ilk buluşmanın ardından dönen geyiklerden hem kıskanmış hem de korkulacak bir şey olmadığını anlamıştım.
Bu nedenle bu kez isteyerek ve şartlarımı zorlayarak geldim.
İyi ki de gelmişim.
Herkes çok sevecen ve rahat idi.
Ben de kendimi kasmadan ifade edebildiğim için şaştım yani.
Aştım ben aştım:)
Patrickim çok teşekkür ederim bilekliğim için.
Hehe zaten katılanlar listesinde de kalbim var yaldızlı pekiyi gibi. Eheheh:D
Kıskanın ulann. Topraam o benim bi kere.
Lan gözlüğün 10 numero. Çok yakışıyo sana sööliim.
İlk buluşmanın acamisi iken nasıl da güzel bi organizasyon yaptın, eline sağlık walla lan.
45 yaşında bi herifi yadırgamadan aranıza almanız da ayrı bi güzellikti.
Haplocum sağolsun benim yüzümden geç kaldı.
Ama taaa Gebze'den geldim.
Ve onunla birlikte mekana giriş yapmak bana güç verdi.
Haplom da bana her zamanki gibi kitap getirdi.
Bu kez dondurmacıda sana Açlık Oyunları setini takdim edeceğim bebeğim.
Anlatsam bi bok olmaz, bi şi anlatmasa da gülünce gözleri çizgi gibi olduğu için acaip sempatik geldi. Öyle gülen insanlar bana sempatik görünür. Haa sessiz miydi hiç değildi.
Pistisim açıksözlülüğünden ilk başta ne kadar korktuysam sonradan bi o kadar takdir ettim seni.
Mekanı ısıtan sendin en çok.
Bi de yerlerimizi sık sık değiştirmemiz çok iyi oldu.
Daha fazla konuşma ve kaynaşma imkanı bulduk.
Gerçi biz Lubunik'le her yerde yanyana düştük.
(Bu) Geveze, sıcak kanlı ve "deneyimli" adam da gecenin en çok konuşanlarından biriydi.
Abartılı anlatımı ile ilgiyi üstünde tutmayı biliyosun.
Olum bak fazla abartma millet korktu bak.
Hele 18 kişilik grup hikayenden sonra 13 kişi 3.5 attık bak ona göre:))
Yalnız Vidacığım artık yalnız değilsin bak. Hepimiz birer vida ama birbirimizin tornavidasıyız. Gecenin sonlarına doğru daha da açılmış gördüm seni.
Homorexia ve arkadaşı çok tatlıydınız.
Ortamdan kopmadan ama beraberce varlığınızı sürdürmeniz zor şeylerden biriydi.
Umayin, neden az konuştuk diyosun?
Senden kitap tavsiyeleri bekliyorum.
(Kelimelere Sadakat) Enstitü müdürüm senden de film.
Ama Pistis'in o kadar çok film seyretmesi de en kıskanığım konulardan biri oldu.
Şöyle bi dilekte bulunayım.
Hepiniz paylaşsanıza favori kitap ve filmlerinizi sahi.
Enstitü müdürüm de hem konuşkanlığı hem de dişleri ile hepimizi çok etkiledi.
Arnavut Kaldırımım ilk başlarda yanındakilerle bıyık altından konuşman beni işkillendirmedi diil ama konuştukça sevdim lan seni:)
Yayık Ayranım sen de bu buluşmanın son geleni olarak fena gerildin başta ama iyi kaynaştın maşallah sonra. Ahh kan ter içinde kalmışsın bebeğim yaa sırtına havlu koyacaktım nerdeyse:)
Akşam boyunca seni kime benzettiğimi düşünüp durduysam da çıkaramadım hala.
Haa bi de aramızda olmadığı halde aramızda varlığını sürdürenler de vardı: Onegirl, Kaytan Bıyık, Gay Panda onlardan biriydi.
Sizi çok seviyoruz ve aramızda olmanızı çok istedik.
Bi'adam ve sevgilisinin de kulaklarını çınlattık ama Londra'dalarmış:(
Sonuçta kendi payıma söyleyeyim:eğlendim.
Blog alemine adım attığım ilk yıllardan beri istediğim ama korktuğum bir şeyi başardım.
İlk kez cinsel kimliğimle özgür olabildiğim bir ortamda bulunmak ruhuma iyi geldi.
Pistis çok haklısın bebeğim.
Haa ropörtajın çok yakında merak etme!
Bigay senin olmanı da çok istedim bu buluşmada.
Sen de şeytan tüyü olan "iyi adamalardan" birisin.
Mutlaka İstanbul'a geldiğinde tanışçaaz bak taam mı?
Hadi bakalım sizlerden de yorumları alalım buluşmayla ilgili...
Ahah sahi bi ara birileri göğüslerimi, biri karnımı yokladı, biri de kucağıma oturdu imdi lan onlar:PPP
OperadakiKazu abiziniz hepinizi kucakliyoori...(Aha abi dedim siz demeyin derken hahah)
Haa katılmayanlar: seks konuştuk hep lan. Walla:)
Bi ara da uzun masanın bi ucunda bi kedi muhabbeti dönüyodu duyamadım ama yok yok kediyle seks diildir:PPP

 

2 Kasım 2012 Cuma

Blogger Buluşması Gündemi ve Kuralları


Lan noluyos nedir bu helecan. Sanırsın görücüye çıkıcaam. Pilogır buluşması yaklaştıkşa götüm tutuştu. Bakalım dut yemiş bülbül gibi mi olacağım? Yoksa kendim olabilecek miyim. Ben Haplo'nun yanına otururum şimdiden sööliim. En çok onu tanıyorum çünkü. Gerçi Patrick'im de var. Aranıza alın lan beni:) Tost yapın!

Gündem maddesi oluşmadan toplantı olur mu size gündem hazırladım:

1-Açılış konuşması: (Organizatör Patrick tarafından yapılacektir)
2-Yoklama (Gözle, elle, dille:P)
3-Geç kalanlara ne ceza verileceğinin belirlenmesi (Selfsuck, bigdildo vs:D)
4-Grinder'dan yakındaki gaylerin belirlenmesi (o kadar gay yetmiyo da:P)
5-Aç olanların doyurulması (nası yaani?)
6-Alemlere akacakların gruplaşması (biri grup mu dedi?)
7-Hemşerilik, okuldaşlık, meslekdaşlık, komşuluk ayaklarına yatılması (aa şimdi de yatmak dedi:P)
8-Blog kontrolü ve blog eleştirisi (Kazu'nunki çok boktan size diyim:P)
9-Dilek ve temmenniler (Murat Boz gay olsun, sevgili yapiim, King yüzünü göstersin, OneGirl İstanbul'a yerleşsin, Kaytan Bıyık cübbesiyle hem namaz kıldırsın hem avukatlık yapsın vs...)
10-Kapanış (toplu fotoğraf çekilip ahlak zabıtasına teslim edilecektir:P)

Kurallar:
1-Sigara içilen kısımda oturulmayacak, içenler dışarı çıkacaktır
2-El sıkışırken verilen isimler unutulduğundan ortaya laf atan nickini de söyleyecektir.
3-Kesinlikle bana sadece KAZU denecek abi, amca, dede, moruk denmeyecektir:) Kilosuna laf edilmeyecek, kilodunun rengine bakılmeycektir:P
4-Gelmeyenler hakkında dedikodu yapılmıycektir. Yapılır da söz hakkı doğarsa cepten kendini savunma hakkı tanıncektir
5-İltifat etmek serbesttir.
6-Seks konusu serbest olup yan masaları rahatsız etmek tehlikeli ve yasaktır.
7-Spor yapanların pazularını ellemek, yok baklavaları yoklamak bahaneleri yassahtır:D

Kuralları koyan ve ihlal etmek isteyen buluşmadakikazu:P
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...