25 Ağustos 2012 Cumartesi

Kazu firarda

Bugün bir madalya aldım lan. Hiç ummazdım kendimden. Geçen tatilde de Britney Spears taklidimle Mr Sueno seçilmiştim:D Te Allaaam! Yıllarca tatil köylerinde yarışmalardan kaçan ben bi anda kendimi "pek bi maceracı" gördüm. Gerçek şu ki ortaokul yıllarında beden derslerinden raporlu olan ben toplu sporları öğrenmekte geciktiğimden garip bir kompleksin dalgalarında boğulmuştum. "Başkalarının beni izliyor olması" duygusu da beni nerede ise asosyal yapmıştı. Yok ama o kadar da abartmayayım, kendimi göstermenin yollarını bulmuştum. Sanat ve edebiyat en büyük kurtarıcım olmuştu bu kadar içe döndüğüm için. Resim, tiyatro, müzik, resim, şiir, öykü hatta senaryo alanında ilgiyi üzerimde toplamayı fazlasıyla başarmıştım. İyi ki de öyle oldu. Kendimi daha iyi ifade edebilmenin yollarını  buldum yaşıtlarımın kandığı tuzaklara kapılmadan.

Hay Allah bunları niye anlattım ki? Sanırım kompleksimi bunca yıl sonra aşar gibi hissetmek güzel bir duyguydu ve ben bu güzelliği paylaşmak istedim. Kendimi açığa vurmak pahasına.

Haa yarışma neydi diye merak edenler için: dart turnuvasıydı:P Hay benim küçük şeylerle mutlu olmayı bi bok zanneden çocuk ruhum:) Seni gözlerinden öpeyim. Bir de şu lonely& looser duygusundan kurtulabilsem:((

Not: Turnuvadaki yakışıklı! neden benim sevgilim değilsin sen:(

6 yorum:

  1. öncelikle lonely falan değilsin, kızdırma bizi. loser olmak konusunda da emin ol arada sırada ''loser'' olmak o kadar kötü bir şey değil. bakınız: http://www.youtube.com/watch?v=gIvleB5fF78&feature=related

    YanıtlaSil
  2. Şuan yaşadığım yerde sokağa çıkınca sanki herkes bana bakıyomuş hissine kapılıyorum. Bir kasılma başlıyor bende :D:D:D:D
    Bende aşarım inşallah :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu durumu aşmanın bir yolunu bulursan bana da haber verir misin? :D

      Sil
    2. Bunun çözümünü bulursan bana da haber verir misin? :D

      Sil
  3. Başkalarının beni izliyor olması beni panik yapar. Üniversitede bu yüzden çok sıkıntı yaşamıştım jürilerde.

    YanıtlaSil
  4. Mimlendiniz efenim ;)

    iyi çalışmalar dileyelim :))

    YanıtlaSil

buraya yazdığın hurmalar gelir bigün tırmalar:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...