11 Ağustos 2012 Cumartesi

Beklenen Film Sinemalarda! Çiş 2

"Çişim var" tarihi repliği ile gündemi uzun süre meşgul eden megaverir Tarkoş, şimdi de başka bir gaf sıçmış: "Birinciliği garantilerseniz eurovizyona giderim." Laf söyledi balkabağı, vur beline kazmayı. Tarkoşçum sen konuşmai sadece şarkı söyle ya da bisktir git belgesel melgesel seslendir.


Haa bi de şu var(mış) resim ararken buldum:
"
TARKAN “GAY” DEĞİL “BİSEKSÜEL” OLABİLİR!
Şimdi bunları açıkladıktan sonra, Pop – Star’ımız “Tarkan’ın Cinsel Kimliği” ortaya
çıkacaktır. Basın Tarkan’a “eşcinsel / homoseksüel” derken doğru bir teşhis koyuyor ama
“teşhisi koyma sebebi” yanlış. Çünkü Basın’ın Tarkan’a “eşcinsel” demesinin sebebi “gay”
olduğunu düşünmesi... Oysaki benim görüşüm Tarkan “gay” değil!
Şimdi olayı ve demeçleri hatırlayalım:
Tarkan’ın kilotsuz olarak erkek arkadaşlarıyla çektirdiği fotoğraflar Basın’a sızınca, bir
süre sonra Tarkan açıklama yaptı ve dedi ki: “Fotoğraflardaki kişi benim, montaj değil,
kimseye hesap vermek zorunda değilim!” (08 Haziran 2001 günkü Ulusal Gazeteler)
Aynı günlerde Tarkan’ın Kız Arkadaşı da açıklama yaptı ve dedi ki: “Tarkan sapına kadar
erkek!”
Bu iki demeci de doğru kabul edersek, olay şudur:
Tarkan hem o fotoğraftaki erkek arkadaşlarıyla yattı (seks yaptı), hem de o kız arkadaşıyla...
Belki de erkek arkadaşıyla / arkadaşlarıyla yatmadı da sadece donsuz fotoğraf çektirdi,
bilemiyorum ama erkek arkadaşlarıyla yatmamış olsa neden “kimseye hesap vermek
zorunda değilim” deme gereği duyuyor, mesela bunun yerine “orası çıplaklar kampı onun
için donsuzdum, seks yapmadım” diyebilirdi ama dememiştir. Kız arkadaşıyla da yatmamış
olsa, kız arkadaşı “sapına kadar erkek” diye açıklama yapar mı? Yatmasa “sapını” nerden
bilecek ve o sapının (penis) ereksiyon olup olmadığını...
Tarkan hem o fotoğraftaki erkek arkadaşlarıyla, hem de sapının şahiti kız arkadaşıyla yattıysa
bunun anlamı şudur:
Tarkan hem erkeklerle, hem de kadınlarla sevişiyor!
Hem kadın hem de erkekle sevişene ise “gay” değil, “biseksüel” deniyor. Gay “sadece
erkekle sevişen erkeklere” denir. Sadece erkekle değil, kadınla da sevişene ise biseksüel.
O halde Tarkan’ın Cinsel Kimliği Biseksüel’dir!" Yazar Yataganbaba
kaynak: http://www.postmedya.com/news_detail.php?id=31703

Aaa bak şimdi de ne buldum. Atlamışım ben bunu:

Murat’ın meme uçlu ve kel fotoğrafları gerçek

Murat’ın meme uçlu ve kel fotoğrafları gerçek
Çıktığı tekne turu sırasında çekilen fotoğraflarıyla magazin gündemine oturan Murat Boz, fotoğrafların photoshop’lu olduğunu söylemişti ama.. Murat Boz’un sevgilisi Eliz Sakuçoğlu, fotoğraflara fotoşop yapıldığını iddia etmişti. Profesyoneller o kareleri değerlendirdi:
ZEYNEL ABİDİN AĞGÜL: MURAT TERS AÇI KURBANI
Bu kareler fotoğrafı çeken için de çekilen için de üzücü. Özellikle Murat Boz açısından büyük bir talihsizlik.
Murat Boz, o karede ters açı kurbanı olmuş gibi. Fotoğraflarda fotoşop ya da bir oynama olduğunu sanmıyorum.
ERTUĞRUL BALIKÇIOĞLU: MANİPÜLASYON YOK
Net olmayan fotoğraflarda görülen “çeper izi”, kollarda olduğu gibi göğüslerde de deformasyona uğramadan devam etmiş. Bu da fotoğrafta manipülasyon olmadığını gösteriyor. Çeper izinde bozulma olmadığı için bir oynama yok diyorum ama bu arada fotoğrafın boyutu, detaya inmeye izin vermiyor. Bunedenle görüşüm yüzeyseldir.

1 yorum:

  1. Murat Boz'un bu halini görünce ne kadar yakışıklıymışım ben yaaa demedim diyemem...

    Tarkan biseksüel olsun, heteroseksüel olsun farketmez onula yatmak isterdim :)

    YanıtlaSil

buraya yazdığın hurmalar gelir bigün tırmalar:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...