21 Mayıs 2012 Pazartesi

"Teleskoplar ilgi çekici gök cisimlerini görünce erekte oluyorlar bana göre" HAPLO

(Şekil 1-A HAPLO, TOPALOĞLU'na bilgi sorarkene)
Mustafa Topaloğlu'ndan el almış uzay bilimcisi, animelerin gerçek bilicisi ve en kral at binicisi
kendisine HAPLO (Şarlo'nun kapsüle sığdırılmış mikro versiyonu) diyen bi tanecik arkadaşım Bo Derek'in gey versiyonu mudur, maskeli süvari midir, red kit midir nedir inmiyo bi türlü attan. İlle de bi'tur daha bi'tur daha. Hayır inse ilk fırsatta ben bineceğim:))) Nası çıldırıyom meraktan. Neyse maceracı ruhumu da katıp şu çocuu bi kurcaliim sırrını öğreniim dedim. (Bu atlı karınca da inip kalktıkça ben etrafında döndüm. 10 kilo verdim)

1- (En iyisi lafı dolandırmadan sormak dedim. Rüyalarıma girer olmuş zaten atınki. Damdan düşer gibi soruverdim) Neden atlı karıncadan bi türlü inmek istemiyorsun? Çok mu büyük atınki? Başaşağı mı oturdun ata?
AKBTD: Atlıkarıncadan inmek istemiyorum çünkü çok güzel dönüp duruyor. ehh arada bir midem bulanmıyor değil, ama güzel kafa yapıyor diyelim. Oturduğum at siyah renkte gür yeleye sahip diyelim ama atınki baya sağlam, yani büyük bir burnu var :P şimdi hakkını yemiş olmayalım, ne demişler burnu büyük olanın... (yani sen kaşındın) baş aşağı bir ata nasıl oturulur zihnimde canlanmadı, o yüzden doğru dürüst oturdum diyelim.
2-Atlı desenleri sever misin? Ya karıncalı desenleri? Karınca duası
aldın mı hiç? Bu soruları cevaplarsan çok dua alacaksın, delilerin
duası tutarmış:)
AKBTD: Atlı desenleri sevebilirim herhalde.. ama at resimlerini daha çok severim, çocukken ana karakterin at olduğu bir film izlemiştim ve sonunda at ölüyordu.. salya sümük ağlamıştım sonunda. Karıncalı desenlerde de aynı konu.. tek fark küçükken köpeğime karınca yedirmişliğim olması baya bir.. Karınca duam olmadı, nasıl bir şey olduğunu da hatırlamıyorum. kimse de vermedi ama.

3-Astronotlar gay olur mu? Uzayda gay sex nasıl olur? Uzay araçları
neden penise benzer?
AKBTD: Bana göre astronot eşcinsel ya da düzcinsel fark etmez.. ama deseler ki başka gezegende koloni kuracağız.. o yüzden fırsat buldukça üreyeceksiniz.. geylerin fırsat buldukça daha yüksek oranda seks yaptığını düşünüyorum gözlemlerime dayanarak, ama üreme açısından heteroseksüellerin daha fazla şansı olacaktır. ehh eğer sonunda Dünya'daki gibi bir çok bebek terkedilirse, onları evlat edinecek gey çiftler de lazım.. hmm böyle düşününce ikisinden de kolonist olur. astronot için önemi yok pek.. Uzay araçları neden penise benzer?. hmm biraz düşüneyim, uluslararası uzay istasyonu pek benzemiyor penise mesela.. uzay mekikleri de tasarımdan dolayı biraz banyo küvetine benziyor.. ama dersen ki roket falan, bence olay havayı "yardırmak"tan geçiyor. :D sürtünme mümkün olduğunca  minimuma indirilir bizim işlerde, penis içinde öyle.. kayganlaştırıcı olmazsa penisi uyguladığın yerin vay haline :P

4-Atlıkarıncaların devri geçemedi mi sence? Piyadekarıncaların elinde
daha güçlü silahlar varsa hakkından gelemez mi atlı karıncaların?
Atlıkarıncalarla ilişkinizin seviyesi ne?

AKBTD: Atlıkarıncalarla ilişkimin seviyesi kitap üzerinden diyelim bence orada kalsın... ya neden devri geçsin? :)

5-Beynin karıncalanır mı senin? Ne zamanlar? Kanının bitlenmesi gibi
bir şey mi? Tarif et bize.

AKBTD: Beynim feci karıncalanır benim.. uyku düzenim hiç iyi olmadığından olsa gerek. bir kaç ay önce bir hafta boyunca boşuna yatmak zorunda kalmadım. :D kanının bitlenmesi gibi bir şey değil tabi ki, ama en güzel tabiri bir kız arkadaşım kullanıyor. hoca çok zorlayınca "galiba şu an beyin ...cıklaması geçiriyorum" der kendisi. :D
6-Gökkuşağının altından teorik olarak geçilememesi, gökkuşağını simge
yapmış olan geylerin hangi özelliği ile ilişkilendirilebilir?

AKBTD: Gökkuşağının altından teorik olarak geçilememesini geyliğin değiştirilememesine yorarım ben. varsa vardır yoksa yoktur. değişebileceğine inanan insanlar önce kendi kafalarını değiştirsinler. :)

7-Oldukça bilimsel bir soru sormak istiyorum geleceğin bilim adamına.
Terliksi hayvan terleyince yem yemez mi? Sırtına havlu yoksa ne
koyabiliriz?

AKBTD: Şöyle diyebiliriz bana göre, terliksi hayvanın su kaybetmesi metabolizmasının yavaşlamasına ve kaybettiği su oranına göre ölümüne yol açar.. sırtına (kime göre sırtı var bunun) bir miktar su damlatsak iyi olurdu. :D

8-Teleskoplar neyi görünce erekte oluyor da uzuyor? Ayrıca canı
sıkılan uzaybilimciler için teleskobun kenar kısımları kaleydeskop
olarak ayarlanamaz mı?

AKBTD: Teleskoplar ilgi çekici gök cisimlerini görünce erekte oluyorlar bana göre.. ben teleskopumu ay üzerinde kullanmaktan hoşlanıyorum. Gökkuşakları körfezi, bunalımlar denizi gibi yerler var ay üzerinde.. çok şiirsel isim vermişler. :D Teleskopun kenar kısımları çok amaçlı kullanılabiliyor kazucuum, özelden bana ulaşırsan bir kaç tiyo vereceğim. :D

9-Zihni Sinir projesi olarak kendi alanında ama geylerin işine
yaratacak bir proje üretsen de biz de patentini satın alıp sana hediye
etsek. Bi düşün bakalım ne çıkacak ortaya. Hep kendini düşünme kitlene
faydalı ol.

AKBTD: (Hala düşünüyor gariban, ropörtaj bitti bulamadı hala. Pöhh kendine Müslüman! Anca teleskop masturbasyonu yapsın:P)

10-Yeni bir yıldız bulsan adını ne koymak istersin? Onu sadece senin
görebileceğin bir aletin olsa HAPLOSKOP desek mesela başkasının
kullanmasına izin verir misin? Ayrıca emanet haplaskopla gerdeğe
girebilir miyim?
 
/Şekil 1-b HAPLOSKOP)
AKBTD: Adına Gümüşdiken demek isterim.. bu kitabı da çok seviyorum hem. Haploskop'u başkasının kullanmasına izin veririm, zaten veriyorum da. :P Hehe iyi bir çocuk olup, nazikçe sorarsan tabi ki Haploskopla istediğin her yere girebilirsin. :D

11-Küçük Ayı gökadasında kimler yaşar? Chubbyler mi Bearlar mı?

AKBTD: Bence "muscle bear"lar :D haha. bazıları feci hoş laf aramızda.
12-Küçük Prens'inki kaç santimdir? Küçük İskender Küçük Prens'le
yatmış mıdır? Orgazm sonrasında çokoprens mi yemişlerdir pötibör mü?

AKBTD: Küçük Prens'in penisi olduğundan emin değilim. ya da hiç aklıma gelmedi o kitabı defalarca okuduğum halde.=) Şimdi bilmediğim konu hakkında yorum yapmak istemiyorum ama eğer bir şey yedilerse (benim tercihim de) çokoprens olurdu.. seksten sonra tatlı çekiyor anında canım.

13-Sydney'deki Mardigras'a ilk defa katılacak olan çıtır bir gey gece
yastığının altına ne koyar da yatar?

AKBTD: Kondom her an lazım olabiliyor bir geye.

14-Hangi diziyi kim için izliyorsun? Hangi filmin başrolündeki sen olmalıydın?

AKBTD: The Big Bang Theory Sheldon ve Amy için.. http://youtu.be/duiKAT-33Ss

Sinchronicity'deki Mani (dibimin düştüğü insan)... o yüzden Jase yerinde ben oynamalıydım.. ilk bölümün sonunda deepthroat'u bana yapıyor olmalıydı Mani. :P

15-Japon animelerine düşkün olduğunu biliyoruz. Hentailere düşman
mısın? Hentailerde dev penisli uzaylılar rüyana girmiyo mu?

Hmm rüyama girmiyor tabi.. ama hentaiden pek hoşlandığımı söyleyemem.

16-O kadar japon animesi izleyen kulaktan dolma da olsa japonca bi
çizgi film şarkısı biliyodur herhalde. Söylesene bana.

AKBTD: Bu sabah metro beklerken şunu mırıldanıyordum. altında sözlerde var takip edebilirsin. :) http://youtu.be/wo_cRjHvXDo

17-Doğru yanlış sorularına geldik:

Daha 6-7 yaşlarımda gey olacağımı biliyordum
AKBTD: Y (bilinçaltında belki.. ama 19'uma kadar aklıma gelmedi pek..)

Biseksüel miyim gey miyim çok da emin değilim
AKBTD: D(çok akışkan bir seksüelitem var, erkek arkadaşımla sevişirken kadınları aklımdan geçirdiğim oluyor.)

Bazen aseksüel hissettiğim de olmuyor değil
AKBTD: D

Çok doğrucu biriyim, utanmam, sıkılmam yoktur
AKBTD: D

Kazu'yla tatile gitmek zevkli olabilir
AKBTD: D (hem de nasıl. :) )

18-Virgüllü yerleri doldurunuz (mümkünse harfle:P)
İlk sevgilimle hala görüşüyorum .................(heey burayı
doldurmayacaksın noktalı demedim virgüllü dedim)
çünkü yüzsüzlüğe vurup utanmadan hala bana yazabiliyor.

Son sevgilim hala favorim
çünkü çok anlayışlı ve rahat, bir de sekste çok az sınırları var.

Bazen bana ilgisi olan kişilere prim verebiliyorum
çünkü ben de birine ilgim varsa çok kasmadan söylüyorum, illa da bir şeyler olacak değil.

Yurtdışına gidersem kesin  hiç yaşamadığım tarzda şeyler yaparım.
Kendime bu konuda güvenmiyorum:D

Kazuyu seviyorum çünkü bana menatplay modellerini hatırlatıyor. (gerçekten bu yüzden olmadığını biliyorsun, ama bu da doğru :D )

19-Hemafrodit Uzaylının biri sana aşık olsa onunla evlenir misin?Kıskançlıktan eve mi kapatırsın?

AKBTD: Hermafrodit bir uzaylı bana aşık olsa... yok canım niye evleneyim. zaten pek kıskanç biri de değilim, geniş insanın teki oldum. ;)

20-Sence ben deli miyim? Hadi ben deliyim sen de mi delisin bunca
zoptirik soruyu usanmadan cevapladın? Haa bi de seni çok seviyom
ufaklık yaa. Bu soru olmadı ama neyse. Projeni çabuk bitir, çok
eğleniceezz wuhuuuuuuuu!

AKBTD: Bence sen takdir ettiğim bir delisin. çok merak ettiğim tarzda bir hayatın var, bir miktar gözlemliyorum hem seni.. bazı şeyleri ileri de ben de yaşayabilirim belki diye. :) sen de seviliyorsun. :)

9 yorum:

  1. Bence ikinizde delisiniz. :D kazu sen her geçen gün deliliğin sınırlarını daha bir zorluosun benden söylemesi :d çok bilimsel bir roportaj olmus :D okurken bilimle yattım kalktım resmen :d (ayhh cok ayıpppp :P) haploooo her nekadar sık görüşemesekte eğlenceli biri oldugunu düşünüyorum :d tebrik takdir hepsiiii :d

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. de ayrı olacaktı. deliyim ama imla kurallarına takarım arkadaş:) bilim uğruna bedenim feda:P ölüseviciler uzak dursun tabii:P

      Sil
  2. çok hoş bir astronomik röportaj olmuş. kazucum tebrik ediyorum dostum. sorular kadra yanıtlar da çok hoştu doğrusu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aman ne zor o soruları hazırlamak arkadaş yaa... astrofizik çalıştım fiziğim düzeldi:P

      Sil
  3. :) ehehe teşekkürler OGTB :)) delinin teki olduğumu biliyorum zaten. yani daha farklı sorularda sorabilirdi kazucuk ama sanırım meslekten konuşmak istedi biraz. ee baktı öğle aralarında görüşünce ben sensörlerden mikroişlemcilerden falan bahsediyorum. o kendi ilgisini çeken kısımları çekip çıkarmış :))

    öperim kazu.. 10 saattir çalışıyoruz okulda. şimdi spor yapıp ardından yatağa.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. wayy meydan okuyorsun haa?
      farklı soru ne istiyosun arkadaş? ben anlayacağımı anladım dolaylı sorularla:P

      Sil
  4. yayınladığın bütün röportajları okudum..
    Daha önceki yazılarından senin daha ciddi, pek gülmeyen biri olduğunu düşünüyordum. Ama bu röportajları okuduktan sonra yeri geldiğinde şamatanın da dibine vurabilecek kadar espirili olduğunu gördüm :)
    Tabi sorularına aynı sempatiyle cevap veren kurbanlarını da tebrik etmek gerek :))
    Çok keyifli röportajlar omuş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin blogun yok mu bir gay kardeş?

      Sil
    2. Maalesef blogum yok.. Bi tane alacaktım ama kredi kartına 12 taksit kampanyası bitmiş, alamadım :p
      Ben de adsız yorumlar yazmaya başladım. ama şimdi terfi ettim, Bir Gay nickiyle profesyonel yorumculuk yapıyorum. maaşı biraz az ama olsun, böyle daha güzel :))

      Sil

buraya yazdığın hurmalar gelir bigün tırmalar:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...