27 Ekim 2011 Perşembe

Kasıklarım mı karıncalanan beynim mi:/

Bööle ara ara delleniyorum. Hormonlarla, yediklerimle alakalı filan herhalde ne dersiniz? Sevişesim geliyor. Belki de bağımlıyım. Bu kadar...

24 Ekim 2011 Pazartesi

Kafam karıştı

Lan iyice karmaşıkgünce'ye döndüm. Taaaaaa 2002'lerden tanıdığım bir çocuk vardı, onunla denk geldik. Hiç yüzyüze tanışmamıştık ama çok yazışmış, birbirimizden etkilenmiştik. Bir sitede karşıma çıktı. Soyadımı söyledi pat diye şok oldum. Onunla başka bi bunalım tip sayesinde tanışmıştık. Onunla aşk yaşamış ama yatmamamışmış. Bana uzun süre bunoşun dedikodusunu yapıp, kötüleyip duruyordu, gıcık olmuştum o aralar.

Neyse... Olgunlaşmış epey. Ama yakışmış. Tecrübe de kazanmış. Kariyer de yapmış sevgili de. Ama bi sorun var. Sevgilisi ile yatmıyor. Başkaları ile yatıyor. Garip geldi bana. Epey bi dertleştik.
İnsan ulaşamayınca gözünde mi büyütüyor, içinde ukde mi kalıyor çok anlamadım ama onu özlediğimi farkettim. O da çok özlemiş. Bu yıl yüzyüze tanışmaya söz verdik:) Dur bakalım, becerebilecek miyiz...

21 Ekim 2011 Cuma

Öylece sarılıp uyuduk sabaha dek

Bir gece önce eve geç gittim. Çok aç değildim. Yemek yaptım ellerimle onun için.
Ertesi akşam birlikte geldik. Yemek yedik karşılıklı. O kadar titiz ki komşu kadınların yemeklerini yemediğini, pasajdaki kahveden çay içmediğini filan anlattı. Doğrusu ya beklemediğim kadar titiz çıktı. Masayı beraber topladık.

Dişleri nasıl da bembeyaz... Çok konuşuyor... İmlası bozuk, şivesi var ama batmıyor ne hikmetse benim gibi takıntılı birine. Gözlerime öyle seven gözlerle bakıyor ki...

Yine body bir tişört giymiş. Pantolon da şu yan ceplilerden... Sıfır bedenim biliyor musun diyor laf arasında. Adonis kasından bahsetmiştim, onun için çalışıyormuş. Yine o güzel kilotlardan giymişti.

Uzun uzun öpüştük bu kez, uzun uzun seviştik ilki gibi aceleye getirmeden. Sonra bana sarıldı öylece uyuduk.

13 Ekim 2011 Perşembe

Aşk gözünü kör eder mi adamın?

Dün buluştuk Kaleci Volkan'la. Konuştuk, dertleştik, kaynaştık pekalaa illa söyleteceksiniz seviştik de... Aşık oldum mu? Oldum:) Harbi bir Anadolu delikanlısı, küçük bir çocuk ve saf sevgi gördüm gözlerinde. Vücudunda neler gördüğümü söylemeyeyim de dibiniz düşmesin. Hem zaten nazar filan değer. Sadece şöyle söyleyeyim yolda giderken herkes bakıyor. Ama en çok ben bakıyorum. Bir adım geriden gidip kestim dün bol bol:) Evet hayalimdeki atletik vücut (adonis kası-ince bel-oturmuş kas yapısı), samimiyet(çok özel aile sırlarını bile anlattı), bana "dünyanın en yakışıklı adamıymışım" gibi bakan gözler ve tutkulu sevişmedeki maharet... Öyle güzel sevişiyor ki... Çok güzel kokuyor. Yani parfümünden bahsetmiyorum, ter kokusu bile güzel adamın:) Vücudundaki kıl dağılımı, fitliği ve pürüzsüz teni harika. Bu konuya ne kadar takıntılı olduğumu daha önce anlatmıştım.

Aşk gözünü kör eder mi diye niye sordum? Aramızda kültür farklılığı var. Bu ne derece sorun yaratacak zaman gösterecek. Herşeyden öte ona güveniyorum. Hem de daha ilk attığı mailden anladıım güvenebileceğimi. Bilmiyorum, ama işte öyle... :)))))))))))))))

aptal aşık Kazu

12 Ekim 2011 Çarşamba

Arkası Yarın

Tebdil-i Patrick'te ferahlık vardır dedim (böyle değildiyse de demiş bulundum), Patrick'e uyup içlerinden biriyle bulusmaya karar verdim. İçimde bir heyecan var bakalım. Hangisi diye de merak edersiniz şimdi siz. Kaleci Volkan. 3 gündür mesaj atıp duruyor. Bakalım top, ağlarla buluşacak mı:P

10 Ekim 2011 Pazartesi

Haydi bakalım akıl verin:(

Ben neyin peşindeyim bilmiyorum. Deliler gibi her gece malum sitede profil geziyorum. Görüşmek için  o kadar zamanım  yok ama yine de bakıyorum. Cinsel açlık mı, duygusal yakınlık mı aradığım emin değilim.

Üç kişi ile tanıştım o siteden:

KALECİ VOLKAN: Hani sizin için kolaylık olsun diye ad taktım. E az buçuk da andırıyor zaten. 29 yaşında ki yeterli olgunluğa ulaşmış. Gençlerin sahip olduğu trip, duygusal patlamalar ve depresiflikten, cinsel açgözlülükten uzak. Atletik hatta kaslı. Olgun erkeklerden hoşlanıyor ve bana o kadar çok iltifat etti ki g.tüm kalktı resmen. İşin kötüsü ben de acaip elektrik aldım. Ama daha çok cinsel anlamda. Kendine cinsel anlamda çok güveniyor. Tek eşliliğe inanıyor. Daha önce bir kaç evli erkekle uzun süreli ilişkisi olmuş. Çok iyi niyetli ve dürüst. Eksilerine geleyim: ses tonu ince, kültürel düzeyi düşük.

TOMY HİLLFİGER: 22 yaşında, kültürlü, eğitimli, duygusal. Bana çok değer veriyor. Ona bakmaya doyamıyorum. Sanırım en yoğun hissettiğim duygu şefkat. Çocuksu bir yanı var. Samimi. Çok eğlenceli saatler de geçiriyoruz webcamde. Ama buluşma tekliflerimi erteliyor. Utangaç biraz. Cinsel konularda çekingen. Daha önce bir olgun erkekle uzun süreli ilişkisi olmuş ama ne tür bir ilişkiydi haberim yok. Bende belki de ulaşılmazlığının getirdiği bir merakla alışkanlık haline geldi. Kopamıyorum.
Eksileri: Çok duygusal hatta depresif. İlgime muhtaç. Uzakta biraz. Aseksül bir yanı var.

ANDRE AGASSİ: 35 yaşında. Kendi işinde gücünde, eğlenceli kişilik. Sekse arada sırada bir araya gelip eğlenmek şeklinde bakıyor. Bu yönü bana uyuyor. Güzel dudakları ve gözleri onu çekici kılıyor. Seks konusunda iddialı. Neşeli. Kültürlü. Ama zeki ve bazen sözleri zehir dolu. Eğlenceli geçen yazışmalar terse dönebiliyor. Biraz alaycı konuştu, sonra özür diledi. Diğerlerinden farkı arabası:) Bu sanallıktan gerçek hayata geçişte büyük adım. Daha sık görüşme olanağımız olabilir. Eksileri: Gıcık oldum alaycı konuşmalarına. O kadar:)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...