16 Kasım 2011 Çarşamba

Heey ben rontçu gördüm:D

Dün akşam işim vardı Capitol'e gittim. Trafik felaketti. Servisi kaçırıyorum diye ekranın kapatıp arabaya atladığımdan sıkıştım ve Capitol'e girer girmez kendimi tuvalete zor attım. Pisuvarlara yöneldim aceleyle, 2 kişi arasına yerleştim. Aaa sağımdaki 25 yaşlarındaki uzun boylu çocuk resmen benimkine bakıyor. Öyle de cool ki... Ben de hissedip resmen çocuğun gözlerine baktım. Hiiiiiiiiiiç tınmadı bile. Son damla olayını biraz uzatıp zevkini arttırdım ama kıl da oldum çocuğa. Bi de heyecan bastı ki sormayın. Sanki bakarken basılan benim. Kabul ben de çaktırmadan bakarım fırsatını bulursam ama bööööle cılkını çıkarmam. Bir anlık bakıştır yani.

Neyse hareketli bi yer olduğundan daha da uzatmadan lavobaya gittim. Ellerimi yıkadıııım, kuruttuuuuuuum, saçımı düzeltiiiiim, oyalanıyorum geldiği yok. Anladım ki bu artık kaşarlaşmış. Diplomalı rontçu. Sonra kapıdan çıkmama yakın geldi kağıt koparıp ayakkabılarını siliyordu bana bakmadan ki ben çıktım.

Ama kalbim çarpa çarpa tam wc'nin çıkış kapısına bakan masaya oturup beklemeye başladım. Amacım çocuk çıkıp da bana bakarsa konuşup "röportaj" yapmak:D Ne oldu dersiniz? Bekleee bekleeee bekleee, çocuk çıkmadı. Haaaaaa dedim bu saatlerdir burada, elini yıkayıp yıkaıp yeni avlar peşinde.

Ne yaptım? Gözümü karartıp yine girdim. Baktım yine seninki ortaya konuşlanmış yandakininkini kesiyor. Ama girdiğimi gördü. Surat yine pokerface. Hiç tepki yok. En dibe-yani onun sağına geçtim. Çıkardım malı. Bekledim. Ne yaptı dersiniz? Hiç bişiii.... Abiyi rahatsız ettim:) Keyfini bozdum. Beni bakmayarak cezalandırdı pezevenk:)) Şöyle bi dönüp ilgisizce suratıma baktı, kafasını öte tarafa çevirdi. Baktım oyunuma katılmadı, götümü ye diyip(içimden) toparlandım çıktım. Kimbilir daha ne kadar kaldı orada.

Bu da bana komik bi anı olarak kaldı:)) Haa bu arada pisuvarların üstündeki panolarda resim sergisi vardı. Biri ilk kişisel sergisini açmış. Gerçekten.

11 yorum:

  1. ahahahahah
    sabit rontcu.
    maas fln alıo olsa gerek?

    YanıtlaSil
  2. operadakiışıkçı16 Kasım 2011 07:31

    yaa çocuğu da afişe ettim ama naapiim, komikti. renk kattı hayatıma:) bu arada sanırım benimkini yeterince büyük bulmadı puahaha:) kendisi de düğmelerini bile açmamıştı yaw bak aklıma geldi:P

    YanıtlaSil
  3. bakmanın da adabı var. böylesini ne duymuş ne görmüüştüm.

    YanıtlaSil
  4. haha, çocuk alıcı değil bakıcı sanırım :P

    YanıtlaSil
  5. ay ben seni kız sanıyodum.
    pipiligilsin yani?

    YanıtlaSil
  6. ahahaha çok eğlenceli bi'yazıydı ya :) Bu yazıdan eğlenceli biri olduğunu anladık :P

    YanıtlaSil
  7. operadakipaparazi17 Kasım 2011 01:19

    @haplo: bence de. bakıcı sadece. ama ne cesaret. eğer alışkanlık haline getirmişse yalnız ağzını burnunu kırarlar bir gün hetoro-maço zihniyet.

    @xcoach: hafif göbeğim var, kırsaçlı olgunum filan desem dibin düşer nemelazım sen kız sanmaya devam et hehehe:))

    @bi'adam: wuhuu, hayat bana güzel oolum. bu tatta yazılar bekliyosan kışkırtmaya ve olumlu yorumlarına devam et. bende malzeme çok:)

    YanıtlaSil
  8. operadakiuzman:P17 Kasım 2011 01:31

    @patrick: di mi ama:) haa bu arada çocuk sadece uzun boylu olduğundan avantajlıydı, yoksa Capitol bakmak için optimum bi yer değil:D

    YanıtlaSil
  9. ya bu operadakikazu ne gadan eğlenceli biri
    ya bu operadakikazu ne gadan eğlenceli biri
    ya bu operadakikazu ne gadan eğlenceli biri
    ya bu operadakikazu ne gadan eğlenceli biri
    ya bu operadakikazu ne gadan eğlenceli biri
    ya bu operadakikazu ne gadan eğlenceli biri
    ya bu operadakikazu ne gadan eğlenceli biri
    ya bu operadakikazu ne gadan eğlenceli biri
    ya bu operadakikazu ne gadan eğlenceli biri
    ya bu operadakikazu ne gadan eğlenceli biri
    ya bu operadakikazu ne gadan eğlenceli biri
    ya bu operadakikazu ne gadan eğlenceli biri
    ya bu operadakikazu ne gadan eğlenceli biri
    ya bu operadakikazu ne gadan eğlenceli biri
    ya bu operadakikazu ne gadan eğlenceli biri
    ya bu operadakikazu ne gadan eğlenceli biri
    ya bu operadakikazu ne gadan eğlenceli biri
    ya bu operadakikazu ne gadan eğlenceli biri
    ya bu operadakikazu ne gadan eğlenceli biri
    ya bu operadakikazu ne gadan eğlenceli biri
    ya bu operadakikazu ne gadan eğlenceli biri
    ya bu operadakikazu ne gadan eğlenceli biri
    ya bu operadakikazu ne gadan eğlenceli biri
    ya bu operadakikazu ne gadan eğlenceli biri
    ya bu operadakikazu ne gadan eğlenceli biri
    ya bu operadakikazu ne gadan eğlenceli biri
    ya bu operadakikazu ne gadan eğlenceli biri
    ya bu operadakikazu ne gadan eğlenceli biri

    yeterince gaza getirici oldu mu ooolum :p

    YanıtlaSil
  10. operadakigazman:P17 Kasım 2011 09:14

    @bi'adam: Arayıp da bulamadığım şey:)harikasın! beni izlemeye devam edin o zaman:D

    YanıtlaSil

buraya yazdığın hurmalar gelir bigün tırmalar:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...