19 Mart 2014 Çarşamba

İlk kavga... ilk buluşma...

Herşey iyi giderken sevgilim (o.O biri sevgilim mi dedi?) güvensizliği beni üzüyor. Oysa ona karşı dürüstüm.
Durduk yerde gereksiz ima ya da sorular soruveyor. Ben de dün gece ona şok yaşatmak için onun beni üzdüğüne misilleme olması için bi cümle kurdum ve ilk kavgamız da geliverdi. Neyse ki çabuk atlattık. Nazara gelmekten korkuyordum kendi nazarımız değdi belki de...

Bu akşam yakınlarıma binbir yalan söyleyerek onunla buluştum. Hem de kan ter içinde kaldım. Ama beyimizin yoğun geçtiğini söylediği iş günü nedeniyle suratı ilk buluşma heyecanından uzaktı. Yine üzüldüm.
Yarın akşam kankam bize evini açıyor bakalım artık... Canımı doya doya koklayabileceğim.
Yaa çok seviyorum onu ama onun bu halleri üzüyor beni:((

17 Mart 2014 Pazartesi

13 Mart 2014 Perşembe

Malesef!

Şimdi şöyle bişiiler oldu. Birini götürdüm. Hem de kendi kurumumdan.

Herşey toplantı için bir otele gitmemizle başladı. Benim tatlı gay kankimle uçaktan inip otelin barına varır varmaz etrafı kesmeye başladık. Ben bi ara bööle kaslı maslı birini gördüm ama pek bakmadım. Gece yorgun odaya geldim. Kanki uyumuş. Benim de uykum kaçtı. Açtım horneti horny horny bakınıyorum. Benim tatlı sıpa 2 profil birden açmış 2 ayrı telefonu olduğundan ama bi de ne göreyim o iki profilin arasında başka biri.Neyse... yazdım, baktım o da yazıyo niyeti bozup kimliğimi açık ettim. E o da inkar edemedi aynı kurumdan olduğumuzu. İkimiz de yalnız kalmıyoruz ama yüzyüze tanışmak istedik ve soluğu obide aldım. Biraz konuştuk filan ama çocuk acaip tutuk. Yani utangaçlık filan diil. Böyle ilaç kullanıyo gibi donuk bakuşlı. Çok sarhoşum filan dedi. Ona verdim. Ama nası taş nası taş anlatamam. 6 yıl body yapmış öküz. 1 sene ara vermiş de 1 aydır yeniden başlamışmış... Belini iki elinle tut, pazuları için kankinden yardım iste o derece.

Neyse işte ertesi gün için buluşmaya ikna ettim. Toplantı tüm gün sürdü. Kankimle geldik mayolarımızı alıp havuza gittik. Bizimkini de yokladım hornetten. Odaya gelmeye niyeti var. Bizimkine ben odaya dönüyorum sen gelme dedim anladı hemen durumu. Üstümü yeniden giyinip odaya çıktım. Beyefendi geldi.

Niye beyefendi diyorum ki öküz desene di mi:) Neyse bu ellerini başının altına koyup uzandı. Grup yaptık. Nee diyenler varsa düzelteyim. Öküz, egosu ve ben grup yaptık. Adi herif hem yakışıklı hem cool hem de cildi süper. Ulan ben inadına kullanıp atıcaam bunu dedim. Neyse iş bitti. Duşa girdi. Ben de tünedim lavaboya bunu izledim filan. Ne gülümseme ne bişii. Sanırısın hint padişahı.

Ertesi gün kankinin uçağı erkendi benimki geç. Bunu söylemiştim padişah efendiye. Bakarız demişti. Gelmedi ya lan bi daha.  Prezervatif yokmuş. Lan öküz otelde satılıyo aldım dedim Malesef yazdı. Spora gitmiştim. Odamı topladım on dakika içinde anahtarı vermek için, kapıyı kaparken yanımdan geçti. Sadece iyi günler dedi. Kalıbına tüküriim. Evet dostlar bu öküzü kafamdan silip keyfime baktım. Sauna, hamam, havuz, spor salonu ne varsa yararlandım. Üstelik vücudu öbür öküze bin basan hetoro eski arkadaşımla. Ooooh sefam olsun.

Not: Öküzdü möküzdü ama lan nerdeyse aşık oluyodum herife. Fuck you meeeen!

31 Ocak 2014 Cuma

BİR ŞEY YAZASIM YOK NEDENSE

Ben ne zaman aşık oldum, sevgili buldum desem nazar değiyo:( Sööleemiceem bi daaaa... Hep sizin yüzünüzden :))

26 Ocak 2014 Pazar

Görsel Pazar İlavesi: OperadakiKAJU

Sevgili Tamagoşilerim, 2-3 oldu di mi yazmayalı. Hiç vaktim olmadı. Hoş sizin de umurunuzdaydı:P Ben kendimi ne zannediyorum ki? Hayır ne olmadığımı biliyorum en azından:)

Meşhur pazar yazımıza başlayalım ve çeşitli köşeler hazırlayalım.

Haftanın sitesi:

Bu köşede her Kat.ph sitesine girdiğimde otomatik olarak açılan www.vube.com dan sözedeyim. Ferçi bilen biliyordur ama benim gibi bi kaç kezban kalmıştır diye kısaca tanıtayım: her ay düzenlediği şarkı yarışmaları ile kullanıcılarına binlerce dolar dağıtan site. piyasa şarkılarından sıkıldıysanız çok güzel şarkıları, yeni yetenekleri dinleyebileceğiniz hoş bir yer.
hehe bu tanımı yazmak zoruma gitti gittim ekşi sözlükten kopyaladım. Sizler için Vube'dan şu şarkıyı seçtim. İçin için yananlara gelsin diyorum, sevdikleri için, Allah Allaaah! The Janes adlı grup acapella olarak söylemiş: BURN. Tıklayınız şu uzun şeyi oynasın muhahaha! =========== }

Haftanın yakuşuklusu:

Popüler kültürün oyunkurucularından Acun'un Survivor'ını hiç izlemem. Sadece adaylara bakarım. Adayların medyaya düşen fotoğraflarına sadece. Adayların genelde gay izleyicilerin göz zevkine hitap ettiğini geçen yıl da bahsetmiştim. Bu yıl da sizin için bi aday seçtim: Burak Gacemer. Burak  geçen yıl ki yarışmacı Larissa Gacemer'in kocasıymış. Acun zaten fazla uzağa gitmeyi pek sevmiyo nedense. Samet Güzel'i de seçmiş mesela ama onu yakuşuklu bulmadığımdan buraya koymayı tercih etmedim.


Haftanın benzerleri:
Böyle bi köşe açiim eğlenceli olur dedim.Bakın bu hafta kimleri seçtim. Ne dersiniz benziyorlar mı?

Haftanın dövmesi:

Haftanın gay videosu:
şu uzun şeyi tıklayalım yine : ======================= }

haydi iyi pazarlar sevgili Tamagoşilerim.

22 Ocak 2014 Çarşamba

Channing Tatum Burak Özçivit'i döveeer

Ayucuğum takmış Burak'a... Yok şöyleymiş yok böyleymiş... Sana bi çift lafım var Ayucuk: Burak bu ayakları doğru yola gel. Bi kerem Tatum Özçivit'i döver. Hahhaaayy! Hemi de şeyiynen:)) Magic Mike güçleri var onun. Çıktı mı sahneye walla bi kere.

Dans desen onda...(Bknz Step Up) 

Aksiyon desen onda...(Bknz Beyaz Saray Düştü) 

Romantizm desen onda... (Bknz Aşk Yemini) 

Seksapalite desen onda... (Bknz Magic Mike) 
http://www.gaybiconnections.com/myimages/tatum2.jpg
Savaşçı...(Kartal) 

Beyefendilik desen onda...


Gay potansiyeli onda...

Sen ne konuşuyon hala:)))

Siz kimi beğeniyorsunuz?
Channing'i mi Burak'ı mı?

21 Ocak 2014 Salı

Issız adaya giderken bir gay ne almalı?


Arkadaşlar, ıssız adaya giderken bir gayin yanına alması gereken 3 şey nedir? Prezervatif, partner ve kayganlaştırıcı. Issız adada prezervatifin ne işi var demeyin. Siz siz olun sağlık konusunda Partnerinize % 100 güvenmeyin. Çok aşırı kıllı adamlardan uzak durun. Nefsinize kanıp seksin kolay yaşandığı mekanlardan da... Çünkü yaşadığınız cinsel hastalıktan sonra sizi psikolojik olarak göçertecek çok ağır bir depresyon dönemi oluyor. Önce kuruntular... Sonra pişmanlıklar ve kendine kızmalar...Yalancı tövbeler... Kuşkular... Bilgi kirliliği nedeniyle internette okuyup yanlış sonuçlara ulaştıran yanılsamalar... Sevdiklerinize sırrınızı söyleme, onları üzme ve onlardan gelen ağır yasaklar... Bu travmatik durumlar her gayin başına gelebilecek insana özgü durumlar... Sadece bunları bilin diye yazdım.

Çanakkale'de HIV virüsü taşıyan 3 kişi olduğu şeklinde bir dedikodu duydum mesela. Hornette Çanakkale'deki gay sayısının 20'lerde, mircta 10'larda, grinder'da 10'larda olduğunu (kaba hesapla 40 bile desek) dikkate alırsak durumun vehameti ortaya çıkıyor. Neyse ki bu bir dedikodu. Ama her dedikodunun % 1 doğruluk ihtimali olsa o % 1 de gelip sizi bulsa... Yooo yooo yooo... Düşünmek istemiyorum. Dünya Sağlık Örgütü (WHO) AIDS'i bulaşıcı hastalık statüsünde görmüyor. Çünkü biliçlendiğinizde aslında korunabiliyorsunuz.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...